God Jul och önskan om Ett Gott Nytt och spännande år …

Hej kamrater!
Ett år är snart till ända. Jag tycker att vi är värda den julledighet som för en del tenderar att bli stressigare än nånting annat. Hur som helst, vi i styrelsen vill tacka alla för de insatser som gjorts under året. Jag pratade med Sonnie Knutling, s-profil som numera också är PROare. Han berömde oss, att vi trots vår  relativa litenhet lyckas att vara med och agera i samtliga nämnder, i styrelsen och i fullmäktige.
  • Ni märks, sa han! Det lät ärligt menat, även om detta med litenhet ska han få igen för, om inte annat så i nästa valrörelse, eller hur?
Hur som helst, God Jul och ett bättre nytt år än detta (skit) året som snart är slut (jag tänker på Trump, Johnson, Putin och andra SD-figurer som har alldeles för stort inflytande idag).
Vi ses igen på barrikaderna när helgerna är slut. Ett särskilt God Jul till vår ordförande, Bernt, som har oturen att fylla år nästan samtidigt med julen!
Hälsningar
Björn, sekreterare