Vår förstasida

Skriv in din e-postadress här så får du varje nytt inlägg i Vänsterpartiet Söderköpings blogg sänt till din e-postadress.

Gör som 7 andra, prenumerera du med.

• En paus i bloggandet
    Eftersom jag på sistone har skrivit väldigt sporadiskt här på bloggen så har jag valt att ta en paus i bloggandet. Tack till alla som har läst och kommenterat under åren. Det har varit intressant och lärorikt. Vill du fortsätta … Läs mer →

Välkommen till en kväll i Idrottens tecken

Hur ser regeringens och framförallt Vänsterpartiets centrala idottspolitiska program ut. Vad och hur ser idrottens önskelista ut i Söderköping. Vi hoppas på en välbesökt och givande kväll med många goda samtal kring idrott, ungdom och framtidsvisioner.

Välkommen säger Vänsterpartiet i Söderköping till alla intresserade. Måndag 12 november kommer Torbjörn Björlund till Söderköping, en kväll i idrottens tecken. Torbjörn Björlund är riksdagsman (V). Torbjörn sitter bland annat som ledamot i kulturutskottet som hanterar idottsfrågor, han har också ett förflutet som aktiv inom idrottsföreningen Smedby i Norrköping, Torbjörn har även arbetat inom Östergötlands idrottsförbund. Vi lokalpolitiker i Söderköping vill träffa alla ni idrottsintresserade till en kväll i idrottens tecken. Vad har ni för önskemål, visioner, vad står högst på önskelistan för er förening m.m. Vi hoppas på ett konstruktivt och bra möte, med många goda samtal.